【慊翻譯】JVKE- This Is What Falling In Love Feels Like 中英文歌詞翻譯

「這就是墜入愛河的感覺」,沒錯整首歌曲引領人們再次進入一段戀情的起點,是興奮,是期待,是熱情,好像世界上發生任何事,自己也變得無所畏懼了。


Feel like sun on my skin

這感覺就像,陽光灑在我身上

So this is love, I know it is

這就是愛,我知道這是

I know I sound super cliché

我承認這聽起來陳腔濫調

But you make me feel some type of way

但你撥動了我的心懸

This is falling, falling in love

這就是墜入愛河


I got a lot on my mind

我思緒好亂

Got some more on my plate

我變得自顧不暇

My baby got me looking forward to the end of the day

親愛的你讓我開始期待著一天的結束

What you say? You and me

你說呢?你和我

Just forget about the past, throw it in the trash

把過去一切拋下,扔進垃圾桶

What you say? You and me

你說呢?你和我

Live the life we never had, like we're never going back

過著我們之前從未經歷過的人生,再也不回頭


Feel like sun on my skin

這感覺就像,陽光灑在我身上

So this is love, I know it is

這就是愛,我知道這是

I know I sound super cliché

我承認這聽起來陳腔濫調

But you make me feel some type of way

但你撥動了我的心懸

This is falling, falling in love

這就是墜入愛河


I know I sound super cliché

我承認這聽起來陳腔濫調

But you make me feel some type of way

但你撥動了我的心懸

This is falling, falling in love

這就是墜入愛河


This is falling, falling in love

這就是墜入愛河


This is falling, falling in love

這就是墜入愛河

留言

這個網誌中的熱門文章

【慊翻譯】Baby Ariel- Perf 中英歌詞翻譯

【慊翻譯】James Arthur -Say You Won't Let Go 中英歌詞翻譯

【慊翻譯】David Guetta ft Anne-Marie - Don't Leave Me Alone 中英文歌詞翻譯